Här använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.

Välj språk
Välj språk

Varukorgen är tom

Hej! Välkommen till vår kundtjänst. 

Vi hjälper dig att få svar på dina frågor.

Vi gör vårt bästa för att besvara ditt ärende så snart som möjligt, dock senast inom 24h på vardagar.

”Min sida”kundservice@excluzive.se

Vänd dig gärna till vår kundtjänst om du vill ha mer information om våra produkter, har frågor om våra allmänna villkor, ångerrätt, reklamation eller andra frågor som berör beställning eller köp av produkter. Vår personal har god kunskap inom området och hjälper dig gärna med dina funderingar.

Du når vår kundtjänst genom att skicka ett e-postmeddelande. Om din fråga rör en befintlig beställning är vi tacksamma om du uppger ordernummer i ditt meddelande.

Vi har som mål att besvara samtliga ärenden inom 24 timmar (vardagar), vi gör alltid vårt bästa för att uppfylla målet även under dagar då vi inte är fullt bemannade. Tänk gärna på att vår kundtjänst inte har öppet under lördagar, söndagar eller allmänna helgdagar.

Vi uppskattar även att du kontaktar oss om du har synpunkter, klagomål eller tips.

La Vida Casa AB, organisationsnummer: 559120-5132

Nätbutik: www.excluzive.se

Postadress: (INTE BUTIK)

La Vida Casa AB / Excluzive.se

Box 4052

169 04 Solna

Kundtjänst:

E-post: kundservice@excluzive.se

Vanliga frågor (FAQ)

För att underlätta för våra kunder har vi samlat och besvarat de mest förekommande frågor härunder.

Jag har beställt en varor men jag fick inte en bekräftelse! Hur vet jag om min varor är beställt?

I detta fall kan du kolla din skräppost. Om den inte finns där så skicka e-post till oss så skicka vi den manuellt till dig.

Hur vet jag om en produkt finns i lager?

Under inköpsknappen på alla produkter står det om produkten  finns i lager eller om det är en beställningsvara.

När kommer min beställning?

Om din produkt finns i lager så kontaktar vi dig inom ett par dagar från det att du har gjort din beställning. Sedan kommer vi överens om en leverans tid. Leverans villkoren hittar du här. Är din produkt en beställningsvara kommer den att skickas till dig inom den angivna leveranstiden. Vi kan tyvärr inte kolla upp leverans datum under leveranstiden. Så snart produkten skickas från vårt lager kommer du att få information via  e-post från oss med ett spårningsnummer så att du lätt kan spåra din produkt. 

Varför kan jag inte få personlig betjäning via telefon?

Våra låga priser möjliggörs bl a genom att vi alltid strävar efter att hålla nere våra kostnader. Vi har därför valt att erbjuda enbart support via mail. Vi svarar garanterat på alla förfrågningar inom 24 timmar på vardagar.

Vill du handla som företag? Klicka här

Handla säkert hos oss
 Instagram
 Youtube